Klaarr Masterclass Action Learning

Klaarr Masterclass Action Learning

Het is niet meer mogelijk om je voor onderstaande Masterclass in te schrijven. Wij kunnen uiteraard wel op maat onderstaande bij u aanbieden. Neem contact met ons op voor meer informatie.

WAAROM?
Het onderwijs kampt met lastige vraagstukken zoals het lerarentekort, werkdruk en een opeenstapeling van veranderingen. Om effectief aan deze grote vraagstukken te werken, terwijl het dagelijkse werk gewoon doorgaat, vraagt veel van u.

Klaarr educatie specialiseert zich in het werken vanuit de échte vraag. Wij stappen alleen in een oplossing als deze echt blijkt te passen bij het werkelijke probleem. Wij willen eerste het vraagstuk goed begrijpen voor we ingrijpen. Dit zorgt voor veel motivatie en verantwoordelijkheid bij het team en voorkomt daarmee veel werkdruk en frustratie.

Bent u benieuwd hoe u binnen uw school effectief en actiegericht aan vraagstukken kunt werken? Kom dan naar de Klaarr masterclass Action Learning. Wij geven u inzicht in hoe u problemen effectief kunt aanpakken in de praktijk, waarbij er draagvlak is vanuit de werkvloer.

HOE & WAT?
- Trends en ontwikkelingen van actiegericht leren
- Laatste inzichten, principes en de psychologie achter Action Learning
- Hoe kunnen we begrijpen voor ingrijpen?
- De kracht van teamwork en oordeelloze vragen stellen.
- Met elkaar oefenen met actiegerichte werkvormen die direct bruikbaar zijn voor in de praktijk.

VOOR WIE? Deze masterclass is geschikt voor iedereen (bedrijven, onderwijs besturen, directeuren, zorgcoördinatoren, intern begeleiders, leerkrachten etc.) die op zoek is naar praktische handvatten om de samenwerking bij een groep mensen of een team te versterken. De adviezen zijn tevens goed inzetbaar bij groepen kinderen van de bovenbouw of VO.

DOOR WIE? De masterclass wordt verzorgd door Hans Ploeg en Twan Paes (beide Senior action learning coach)
WIJ ZIJN: Klaarr effectiever in educatie staat voor het centraal stellen van de RELATIE, we zijn RESULTAAT gericht en stellen samen AMBITIEUZE doelen. Hierbij werken we vanuit ACTUELE kennis en LEREN we van en met elkaar, waarbij we gaan voor KWALITEIT.