Hoe bepaal ik een goed leerdoel? Welke vragen stel je tijdens de instructie en wanneer stel ik ze? Hoe kan ik mijn instructietijd effectiever maken? 
De antwoorden op deze vragen verschillen nogal eens per leerkracht. Zo bestaat er ook een groot verschil in het instructiegedrag van leerkrachten. Sommige leerkrachten zijn hierin succesvoller en effectiever dan anderen. Een effectieve en kwalitatief sterke instructie kan niet zonder zorgvuldige planning van de lesfasen, afgebakende inhoud en efficiënte tijdsindeling. Daarnaast is de rol van de leerkracht doorslaggevend. Ook de lesopbouw heeft invloed op de effectiviteit van de instructie. Maar hoe kun je effectief instructie geven?
Klaarr educatie biedt antwoorden op deze vragen en kan diverse onderwijsinstructiemodellen als ADI, IGDI en EDI succesvol implementeren bij u op school. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Specialisten


Irma Jacet

Irma Jacet

Onderwijsadviseur / Beleidsmedewerker
E i.jacet@klaarr.nl
T 06-25730949
Coen van den Broek

Coen van den Broek

Onderwijsadviseur
E c.vandenbroek@klaarr.nl
T 06-25 730 936

Ellen Nijhof - Scalé

Onderwijsadviseur
E e.nijhof@klaarr.nl
T 06-25 730 953
Sharon Prins

Sharon Prins

Onderwijsadviseur
E s.prins@klaarr.nl
T 06-25 730 946