skip to Main Content
Onderzoek en begeleiding
Diagnostisch onderzoek
Aanmelden onderzoek
Informatie onderzoeken
Hoogbegaafdheidsonderzoek
Intelligentieonderzoek
Psychologisch onderzoek
Dyslexieonderzoek
Reken- of dyscalculieonderzoek
Onderzoek jonge kind
Hoogbegaafdheid
Begeleiding hoogbegaafde leerling
Hoogbegaafdheid binnen de GGZ
Kenniscentrum Hoogbegaafdheid
Leerlingbegeleiding
Informatie begeleiding
Onderwijs zieke leerling
Zelf Instructie Training
Onderwijsadvies
Didactiek in de klas
Taal- en leesonderwijs versterken
Rekenonderwijs versterken
Effectieve instructie
Formatief evalueren
Dynamische schooldag
Een positief leerklimaat
Grip op de groep
Gedrag in de groep
Vreedzame school
Inrichting kwaliteitszorg
Ondersteuningsadvies
Leerlijnen
Passende perspectieven
Handelings- en opbrengstgericht werken
Groepsplanlooswerken
Leerlingobservatiesystemen
Verbetertrajecten
Nulmeting
Visie ontwikkeling
Verandertrajecten
Professionele leergemeenschap
Effectieve inzet van de onderwijsassistent
Klaarr Academy
Onderwijsassistent
Startende leerkracht
Zij-instromer
Leerkracht
Training Design Thinking
Over ons
Missie / Visie
Team
Vacatures
Werkwijze
Blog
Contact
Zoeken
Zoeken
Verzenden
Team
Home
»
Team
Lotte Heij
Onderwijsadviseur
Linkedin
E-mail
Rico Klaassen Bos
Onderwijsadviseur
Linkedin
E-mail
Maaike Lammers
Orthopedagoog / onderwijsadviseur
Linkedin
E-mail
Anne Hafkenscheid
Orthopedagoog
Telefoonnummer
E-mail
Mathijs Karels
Onderwijsadviseur
Linkedin
E-mail
Gwen Roest
Orthopedagoog
E-mail
Clara Looysen
Kinder- en Jeugdpsycholoog NIP en consulent zieke leerling
Linkedin
E-mail
Iris van Rosmalen
Manager Passende Educatie en orthopedagoog
Linkedin
Telefoonnummer
E-mail
Jolanda Floor
Administratie
E-mail
Jannette Guijt
Administratie
E-mail
Brigitte van Walen
Office manager en uitvoerder verkeersprojecten
E-mail
Bibi Altink
Marketing en communicatie
Linkedin
E-mail
Page
1
Page
2
Volgende
Home
Onderzoek en begeleiding
Diagnostisch onderzoek
Aanmelden onderzoek
Informatie onderzoeken
Hoogbegaafdheidsonderzoek
Intelligentieonderzoek
Psychologisch onderzoek
Dyslexieonderzoek
Reken- of dyscalculieonderzoek
Onderzoek jonge kind
Hoogbegaafdheid
Begeleiding hoogbegaafde leerling
Hoogbegaafdheid binnen de GGZ
Kenniscentrum Hoogbegaafdheid
Leerlingbegeleiding
Onderwijs zieke leerling
Zelf Instructie Training
Onderwijsadvies
Effectief lesgeven
Taal- en leesonderwijs versterken
Rekenonderwijs versterken
Effectieve instructie
Formatief evalueren
Dynamische schooldag
Een positief leerklimaat
Grip op de groep
Gedrag in de groep
Vreedzame school
Inrichting kwaliteitszorg
Ondersteuningsadvies
Leerlijnen
Passende perspectieven
Handelings- en opbrengstgericht werken
Groepsplanlooswerken
Leerlingobservatiesystemen
Verbetertrajecten
Nulmeting
Visie ontwikkeling
Verandertrajecten
Professionele leergemeenschap
Effectieve inzet van de onderwijsassistent
Klaarr Academy
Onderwijsassistent
Startende leerkracht
Zij-instromer
Leerkracht
Training Design Thinking
Over ons
Missie / Visie
Team
Vacatures
Werkwijze
Blog
Contact
Back To Top
Close this module
Contact
Contact
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Bericht
Terugbelverzoek
Ik wil teruggebeld worden
Telefoonnummer
Comments
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Close this module
Vrijblijvende afspraak
Contact
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Bericht
Terugbelverzoek
Ik wil teruggebeld worden
Telefoonnummer
Comments
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Close this module
Contact
Contact
Naam
*
Voornaam
Achternaam
E-mailadres
*
Bericht
Terugbelverzoek
Ik wil teruggebeld worden
Telefoonnummer
Email
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
First Name
John
Last Name
Smith
Your email
johnsmith@example.com
Submit
Close this module
Vrijblijvende afspraak
Maak een vrijblijvende afspraak
Voornaam
*
Achternaam
*
E-mailadres
*
Bericht
Email
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
First Name
John
Last Name
Smith
Your email
johnsmith@example.com
Submit
Vrijblijvende afspraak
Continue
×